lördag 14 april 2012

Ettårspresenter

 Lillasystern har fyllt ett år & fick då såklart en egen pekbok i deluxevariant med handtag (av Znoks fina elefantband) & ficka med fågel att stoppa i & ur. Alla tyger är gamla 2nd hand tyger & detta får också bli veckans bidrag till Klockarbarns återbruksutmaning.
  
sy pekbok


Av storasystern fick hon en egendesignad ärtpåsekanin. Tyg från ett loppat Almedahls-örngott.


& så fick hon en hemsydd present till, fast inte av oss utan finaste Sofi. 


En så helt vansinnigt fin tittutdocka! Som ser ut som storasystern. En lekersättare när hon är på dagis liksom. Fast jag är så kär i den att jag jag funderar på att snatta med den till jobbet så jag har nån att leka med ifall jag skulle få för mig att sakna systrarna. 

5 kommentarer:

  1. Kul med en fågel att stoppa i och ur. Det borde bli uppskattat.
    Tittutdockan var ju också härlig.

    SvaraRadera
  2. Vilka fina presenter! Blev hon glad?
    Det var ju en superbra idé med en liten ficka och nåt att stoppa i och pilla ur, det brukar de ju gilla i den där åldern.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tja... Glad å glad... Som sig bör på ett ettårskalas var pappret & snörena roligast...

      Radera
  3. Vilka fina presenter! Och vad fint det var här på bloggen!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...