torsdag 6 december 2012

Elektronikfodral

Åh tack fina bloggvänner för uppskattning av såväl klänning som min orakade armhåla & lojal felklippsirritationssympati!
Här kommer nästa reseassocierad sömnad. Den består i diverse fodral. Vi har nämligen blivit ombedda att langa en del elektronik (som är svårt att få tag i av bra kvalitet i Tanzania) till barnens farmor & fastrar. Plus att vi själva skaffat oss en sån däringa läsplatta i barnaktivitetssyfte på flyget. & alltihop måste ju få finfodral såklart. 


Faster 1 får ett vintrigt läsplattefodral. Lät texten få synas, tyckte det var lite roligt. Låter så flådigt - IKEA of Sweden...
Mormors (eller är det farmors?) gamla knapp.


Vår egna läsplatta fick fodral av ett par jeans som jag hittat i kollektivåterbruket som hade så snygg lila färg. Fickor till sladdar av toksnyggt retrotyg från tygbyte med TygochOtyg.


Laptopfodral til faster nr 2. Tyg som jag hittat i kollektivåterbruket tror jag & band på fickan  från Znok.


& så ett kamerafodral till farmor i tyg från mammas gömmor som är märkt "Kulturen i Lund". Gillar det extra mycket bara för det. 

Allihop är fodrade men nån slags tjock jersey från Olssons.

3 dagar kvar!
(Om nu själva flyget går vilket jag visst glömt bort att oroa mig för. Men verkar ju vara betydligt bättre utsikter för det idag än igår i alla fall.)

Fridens liljor / Sofia

2 kommentarer:

  1. Vad kul att "mitt" tyg ska få komma till Tanzania! Känns lite som att cirkeln sluts där iom att jag ju fick Tanzania-tyger av dig i det bytet. :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...